4-26 Should I increase the evening doses for Gomette?

Discussion in 'Feline Health - (Welcome & Main Forum)' started by Martine et Gomette, Apr 26, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Martine et Gomette

    Martine et Gomette Member

    Joined:
    Jan 21, 2018
    Good evening

    I would like your lighting please?

    Since I spent Gomette at 3.25 IU in the morning, she has really good results in the day.

    In the evening I put 3 UI but it often happens that it is still in the red in the morning. Is it rebounds or is it going down less at night because of the lower dose?

    Thank you for your answers

    Martine and Gomette


    FR:
    Bonsoir

    J'aimerais avoir votre éclairage svp?

    Depuis que j'ai passé Gomette à 3,25 UI le matin, elle a vraiment de beaux résultats dans la journée.

    Le soir je mets 3 UI mais ça arrive souvent qu'elle soit encore dans le rouge au matin. Est-ce des rebonds ou bien est ce qu'elle descend moins la nuit à cause de la dose moins forte?

    Merci pour vos réponses

    Martine et Gomette
     
  2. Kris & Teasel

    Kris & Teasel Well-Known Member

    Joined:
    Aug 17, 2016
    Salut Martine,

    Je vous suggère de laisser les doses du matin et du soir comme elles le sont pour le moment, mais faites une courbe de jour complète bientôt avec la dose unitaire de 3,25.
    _________________________________________________________________________________________________

    Hi Martine,

    I suggest you leave the morning and evening doses as they are for now but do a full daytime curve soon with the 3.25 unit dose.
     
  3. Martine et Gomette

    Martine et Gomette Member

    Joined:
    Jan 21, 2018
    Thank you @Kris & Teasel

    3,25 morning and 3,25 evening soon?

    Ok, Today , it's a good curve. Look the spreadsheet :)
     
  4. Kris & Teasel

    Kris & Teasel Well-Known Member

    Joined:
    Aug 17, 2016
    Les dernières données que je vois sont pour hier, le 26 avril. Avez-vous plus de données pour aujourd'hui?
    _____________________________________________________________________________________________

    The last data I see is for yesterday, April 26. Do you have more data for today?
     
  5. Martine et Gomette

    Martine et Gomette Member

    Joined:
    Jan 21, 2018
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page