4-7 NIKITA AMPS:396; +4:273; +5:270; +6:241; +7:214; +9:193; PMPS197

Discussion in 'Lantus / Levemir / Biosimilars' started by Marie Dagobah&Nikita, Apr 6, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marie Dagobah&Nikita

    Marie Dagobah&Nikita Member

    Joined:
    Jan 21, 2018
    FR
    Bonjour/ bonsoir!
    Il y a bien longtemps que je n'avais pas parlé de Nikita, ses chiffres ne sont pas extraordinaires, elle vole sans arrêt de la nourriture (pour le plaisir de voler, c'est une peste!) (et bébé aime partager son assiette avec lui)
    J'ai changé pas mal d'aménagements et je l'enferme au moment des repas du petit, ses chiffres du jour parlent d'eux même...
    Alors je voulais juste partager cette bonne nouvelle avec vous! :)
    Cela dit je suis ouverte à toute remarque!
    Bonne soirée!


    EN (GOOGLE TRAD)
    Hello good night!
    A long time ago that I had not spoken about Nikita, her figures are not extraordinary, she steals food constantly (for the pleasure of flying, it's a plague!) (And baby likes to share his plate with him)
    I changed a lot of arrangements and I lock her at the time of baby's meals, her figures of the day speak for themselves ...
    So I just wanted to share this good new with you! :)
    That said, I am open to any remark!
    Good night!
     
  2. Steph & Quintus & L & O

    Steph & Quintus & L & O Well-Known Member

    Joined:
    Dec 9, 2017
    Merci pour les nouvelles de Nikita, c'est vrai qu'on a tendance à être un peu obnubilés par Dagobah!

    Est-ce que ce serait envisageable de noter les vols de nourriture conséquents dans le tableau, ou ce n'est pas gérable?

    Effectivement, ses valeurs hier et aujourd'hui sont jolies avec 1ui, je resterai à ça, tout en guettant que ça ne descende pas trop maintenant qu'elle n'a plus accès à des glucides de contrebande...

    EN:
    Thanks for the news of Nikita, it's true that we tend to be a little obsessed with Dagobah!

    Would it be possible to note the significant food thefts in the table, or it is not manageable?

    Indeed, her values yesterday and today are pretty with 1ui, I'd stay at that, while watching that she does not go down too much now that she no longer has access to contraband...
     
    Marie Dagobah&Nikita likes this.
  3. Marie Dagobah&Nikita

    Marie Dagobah&Nikita Member

    Joined:
    Jan 21, 2018
    It would be easier to note the days she doesn't steal food... her real name should be "B*tchkita"
     
    Dyana likes this.
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page