Lilli Plume needs your advice

Discussion in 'Feline Health - (Welcome & Main Forum)' started by Lilli Plume and Plume, Apr 27, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilli Plume and Plume

    Lilli Plume and Plume Member

    Joined:
    Apr 17, 2018
    Hello everyone,

    10 days ago, I came to you for advice about the evolution of the Caninsulin treatment of Plume.
    I followed your advice and increased the dose of Caninsulin by 0.25, morning and evening.
    I'll come back to you for your wise comments.
    Should I change the doses again?

    I thank you in advance !
    Have a nice week end !
    Lilli Plume

    Ps: Plume is fed 100% wet: pies (0% carbohydrate) and meat (white and beef).
    But Plume is tired of eating the same pies. I found a variety of pates at 2 and 3%. I hope she will eat more now. I tested the urine, no ketones.
    PS: I give you the link to my first post:
    http://www.felinediabetes.com/FDMB/threads/lilli-plume-needs-your-help.194347/


    FR:

    Bonjour à tous,

    Il y a 1o jours , je suis venue vous demander conseil à propos de l'évolution du traitement au Caninsulin de Plume . J'ai suivi vos conseils et augmenté de 0.25 la dose de Caninsulin, matin et soir.
    Je reviens vers vous pour avoir vos commentaires avisés.
    Dois-je modifier les doses encore une fois ?

    Je vous remercie par avance !
    Bon Week-End !
    Lilli Plume

    Ps : Plume est nourrie à 100% humide : pâtées (à 0% de glucides) et viandes (blanches et bœuf).
    Mais Plume se lasse de manger toujours les mêmes pâtées. J'ai trouvé une variété de pâtées à 2 et 3%. J'espère qu'elle mangera plus maintenant . J'ai testé les urines, pas de cétones.
    PS : Je vous remets le lien vers mon premier post :
    http://www.felinediabetes.com/FDMB/threads/lilli-plume-needs-your-help.194347/
     
    Last edited: Apr 27, 2018
  2. Kris & Teasel

    Kris & Teasel Well-Known Member

    Joined:
    Aug 17, 2016
    Bonjour Lilli Plume,

    J'aime les chiffres verts que vous obtenez tous les quelques jours sur la dose unitaire. Je resterais à cette dose pour l'instant.
    _______________________________________________________________________________________________

    Hi Lilli Plume,

    I like the green numbers you get every few days on the 1 unit dose. I would stay at that dose for now.
     
  3. Lilli Plume and Plume

    Lilli Plume and Plume Member

    Joined:
    Apr 17, 2018
    Hello Kris,
    Thank you for your advice .
    I am surprised by the greens. It's sudden: it's because I decided to post Friday night !!!
    I had a lot of yellows and the roses of pre-injections bother me.
    But I will wait again.
    Have a nice week end !
    Lilli Plume

    FR
    Bonjour Kris ,
    Merci pour votre conseil .
    Je suis étonnée des verts . C'est soudain : c'est parce que j'avais décidé de poster vendredi soir !!! :)
    J'ai eu beaucoup de jaunes et les roses des pré-injections m'ennuient .
    Mais je vais encore patienter.
    Bon week-end à vous !
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page